
Support - finsit
Her kan du finde hjælp og svar på ofte stillede spørgsmål vedrørende finsit.
Bemærk at vejledninger mærket med 'Revisor' er udarbejdet til revisoren, imens vejledninger mærket 'Kunde' er udarbejdet således, at du som revisor kan videresende dem til dine kunder.
Såfremt du ønsker nogle af vejledningerne tilsendt i word kontakt da support@wolterskluwer.dk
finsit - integrationer
-
Hvordan overfører jeg data fra e-conomic til finsit?
E-conomic integrationen
Se nedenstående video som viser integrationen - Hvordan overfører jeg data fra Uniconta til finsit?
finsit - daglig brug
-
Hvordan kommer jeg i gang med at bruge finsit? - Oprettelse af bruger
Du modtager en velkomstmail til finsit, som guider dig i, at oprette en Wolters Kluwer konto.
Revisor- og kundevejledning - Oprettelse af bruger
- Hvordan opretter jeg konsulenter og kunder?
-
Hvordan bruger jeg NemId?
Når dit NemId er tilknyttet din Wolters Kluwer konto, kan du benytte NemId til login i finsit.
Se hvordan her
-
Hvordan forenkler jeg min arbejdsgang?
Brug virksomhedstyper:
https://www.youtube.com/watch?v=gR5qnmBYVQY&ab_channel=WoltersKluwerDanmarkI finsit er der mulighed for at inddele dine virksomheder i typer, hvorefter du kan udarbejde arbejdsgange, vælge specifikke nøgletal, genbruge brugertilpassede rapporter, standardtekster i perioderapporterne samt tjeklister for udført arbejde mm.